It's over now.

Jag jobbade min sista dag på jobb i söndags, vilket var min allra bästa dag någonsin på jobb. Vi skrattade tills vi kissade på oss, drack slushies och avslutade det hela med sushi efter jobb. Detta ledde till Ariman's, vilket ledde till tremanna flört med sushikillen. Bättre dag får man leta länge efter! 

Hade jag hashtaggat hade det blivit: DansamedPJ, pyjamasparty, sushinågon, mjau och TittiesCrew. Helt perfekt! 

Fast-forward till idag så mötte jag upp Matilda återigen för fika på Patten där jag avnjöt den allra första blåbärsmacaronen, skrev lite instruktioner och sa sorgligt hejdå till mina kära. Vi fortsatte till M.E.A.T. och förstod verkligen inte varför vi inte äter där varje dag - två luncher för 111kr med jobbrabatten - snacka om kap! Gott var det givetvis, och fiiiinfiin utsikt ;) ;) ...

Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Ha en säker resa över och glöm inte att uppdatera snart så man får se hur det har gått och hur du gillar NC nu när du faktiskt kommer dit ;) Kram!

2013-08-09 @ 14:46:17
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0