July.

Vi inledde juli här hemma med att äta familjemiddag på Barsebäcks hamnkrog, och vinka av brorsan samtidigt som nu är ute och reser ett tag. Det var så himla mysigt och gott, och jag åt creme brulée för första gången. Det var gott, men kanske lite för sött för min smak! 

Första gången jag åt rostad vitlök också, väldigt intressant men föll mig inte riktigt i smaken, men oxfilén satt inte fel den ;) . 
 
 
 
 
 
Efter det drog jag och mamma till Landön för mer mys, där vi solade, löste korsord, pulade i trädgården och åt massvis med glass. Solen sken på oss och vattnet i Åhus var perfekt för att doppa fötterna i! 

 
 
 
 
Sista bilden är ett rätt så molnigt Åhus, men de två andra naturbilderna är tagna på landön, vid badbryggan! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0