shopping

I måndags hade jag en heldag med goda vänner, det var så härligt! Jag började dagen med shopping med Amanda, och sen tog vi en lunch (och vin ;) ) på Gräddhyllan. På grund av jobb så har vi inte hunnit ses tillräckligt i sommar men får helt enkelt försöka klämma in en träff till den kommande veckan, om vi hinner. Jag hittade en massa fina toppar på rean, och kom hem med fyra linner för 125 kr, inte illa! 

Efter det så mötte jag upp en brun Mikaela på Ebbas för lite fika, vi valde båda blåbärspajen, så klart. Svårt att klå det. Efter några timmar så begav jag mig hemåt igen, för lite kvällsmat och tvmys med syrran. 

Jag bjuder på dagens enda bild... 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0