Getting Closer!

Jag och syrran såg The Lone Ranger på bio (igen, för mig...) igår, och den var lika bra som sist. Nu är det ju bara nio dagar kvar tills avfärd för min del, och när jag tittade på filmen kunde jag inte sluta tänka. Snart är det kanske jag som rider på en häst genom Texas (fat chance, satt sist på en häst på Skånes Djurpark ca 1996...), träffar Cherokee indianerna och upplever vilda västern. Det hela känns fortfarande overkligt men det närmar sig verkligen. 

Jag har skrivit detaljerad packningslista (à la: röda långärmade spetströjan, vita klänningen med spets osv.), skrivit ut "100 things to do in NC" listan jag funnit, skrivit en shoppinglista och mejlat med min professor, som för den delen verkar ha världens mest intressanta klass. Bävar dock lite eftersom hon säger att det är sjukt mycket jobb. We shall see!

Hittade finaste bilden på mitt universitet. Skulle även vilja påstå att BnB:t jag ska bo på gömmer sig där bland träden. Tänk, tänk, tänk, tänk, tänk!!!!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Vad är det för lista? Den hade jag också velat se :)

2013-08-01 @ 18:23:35
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Malin

Kul läsning på bussen! ;-) mycket av det som är med finns nära mig så planerar du en tripp ut till kusten hit me up så hänger jag med ;-) vissa av grejerna har jag gjort - vildhästarna tex. Där är en helt fantastiskt fin vik att bada i också så då slår man två flugor i en smäll :-P en vecka kvar för dig nu!! :-D

2013-08-02 @ 07:23:21
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0