Då var det dags!

Också blev det som det blev. Och inte blev det inlägg flera gånger i veckan, för att dokumentera mitt liv i drömmarnas land,  som planerat inte. Istället blev det vänner, fester, plugg och så himla mycket skoj! 

Jag har precis haft en exam och kunde därför gå när jag ville, vilket gav mig lite tid till att uppdatera just bloggen, som inte längre finns med bland prioriteringarna. Vilket jag är glad för, för det betyder ju att jag har så mycket annat att göra här. 

Förutom att det är så mycket att göra i varje ämne, något som inte verkar vara unikt för business utan för alla ämnen, så kan jag inte påstå annat än att jag älskar det. Älskar, älskar, älskar. Landet, staden, skolan, livet, men framför allt de här: 

 
Kärleken jag har för mitt team, min familj, min grupp, mitt gäng, mina vänner är helt otrolig. Vi konstaterade idag att det är 31 dagar sen vi träffades för första gången, och det går inte en endaste dag, knappt en timme, utan att jag umgås med en av dem. Happy one month anniversary! 

Vi skrattar, vi träffas, vi umgås, vi pluggar, vi äter, vi fikar, vi dricker, vi festar, vi leker, vi sover, ja, vi gör allt tillsammans. Ikväll ska vi på det igen men först måste jag bara genomlida en till lektion. Låt tiden gå fort ;) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0