Exemptions.

Nu har jag fått garanterat att jag inte behöver göra några exams i sommar, och att jag alltså är free to leave när jag känner för det (mitten av maj lutar det mot). Så nu är jag verkligen på toppenhumör! 

Det blir en ganska stressig dag idag då Daniel kommer ikväll och då ska jag ha förberett middagen (kött med potatisgratäng, yes), hämtat täcke och kudde, bäddat och handlat jordgubbar på Aldi till efterrätt. En badrums-städning skulle nog också uppskattas... 

Idag har jag dock redan hunnit med att sitta i Business' School's resource center med Kate och tittat på utbytesskolor och babblat med andra business elever som kom och gick hela tiden. Under denna tid hann vi också bli utskällda, tillsammans med lärare och advisors, efter ett prov-brandlarm de hade i byggnaden, trots att alla bara gått ut lugnt och samlat precis som man ska göra. Ibland undrar man... Efter det åt vi lunch på Java Café vilket var första gången från mig, men nog kommer hända igen, då jag lyckades haffa toastie baguette, kaka och dricka för bara £4.20! 

Nu - åter till förberedelserna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0