Fast car.

Har "redan" hunnit med en lecture i e-marketing idag, ett ämne som jag tänkt välja nästa år, och har även tvättning och en tripp till Aldi inplanerad idag. Med andra ord så är dagen fullbokad ;). 

Förra veckan fylldes med gym-besök, utgångar, bio (Titanic i 3D, vi var snyggaste kidsen där med våra Shrek-glasögon) och läsning. Nu när jag inte har lektioner längre gäller det att sträcka på aktiviteterna och få dem att vara riktigt länge. 

Om två dagar så kommer Daniel och hälsar på, så då har jag faktiskt en hel del inplanerat. Det kommer bli shopping, fest, Kelvingrove, Afternoon Tea och annat spännande! 


Kommentarer
Postat av: boosse

Taaaaack! Jag börjar bli gammal nu, ujujuj ;)



Visst var det fint, lindex har så mycket fint nu så man man blir galen!



Ha det så mysigt nu när brorsan kommer, passa på och hitt apå så mycket som möjligt och ladda upp bilder :) kram

2012-04-23 @ 20:08:36
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0