Oj, oj, oj.

Oj vad mycket som ändå hänt sen jag sist bloggat. Jag spenderade en helg på Landön med familjen, fick bekräftat min brors besöksdatum (han kommer hit om en vecka + 1 dag), jag har sagt hejdå till alla där hemma och flygit tillbaka till Glasgow, gymmat som en galning, gått promenader och umgåtts riktigt rejält med alla här i Glasgow. 

Eftersom jag inte precis har några lektioner längre så försöker jag fylla dagarna med promenader, gym (som sagt), bio, filmer, böcker, bakning, fikor, utgångar och allt där i mellan. Igår besökte vi en park som heter Alexadnra Park vilken var helt gudomlig, om man räknar bort alla killar i tracksuits med pitbulls. 

Vitsippor på Landön. 


Alexandra Park


Random tjej som också var där. Hon har snygga skor i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tjusig park..... och skorna också, förstås!

2012-04-17 @ 20:17:06
Postat av: Ulrika

haha random kan du va själv! :) hihih massa kul hittar vi ju på :D

2012-04-18 @ 09:48:33
Postat av: Ulrika

OCH GUU SÅ FIN DIN NYA BILD ÄR PÅ HGR SIDAN!! :D

2012-04-18 @ 18:13:36
Postat av: boosse

Vad skönt att du inte har så mycket lektioner längre så att du får tid till annat.

Jag fattar inte att jag redan ser resultat själv men jag tror att det är pga kosten. Sedan några veckor tillbaka har jag skärpt mig ordenligt. Åt pasta till en förbannelse, stooora portioner och så mycket mackor. Äter ingen vit pasta hemma längre, inte heller mackor hemma och har dragit ned på storlek på portion. Att gå från en soffpotatis med de matvanorna till att skärpa sig och köra 4 jävligt hårda och långa pass gör nog något. Det är ju inga drastiska resultat jag ser på armarna men skillnad i alla fall!



När du gymmar, ökar du vikten i mellanåt? Annars vänjer sig kroppen, variera också mellan olika maskiner. Och när du känner att nu fan orkar jag inte göra en övning på maskinen till, kör 5 till! Det ska bränna ;)

2012-04-18 @ 21:58:11
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Rätta takter! Tänk på mig, stå och skirkandes EN TILL FRIDA EEEEEN TIIIILL!! :)

Jag tycker att du är jävligt grym! Att du har tränat så länge, och som du säger inte ser resultat men inte ger upp,. Jag skulle nog ha gett upp om inte jag sett skillnad, du är stark.

jag tror säkert att det har hänt något fastän du inte ser, liksom har blivit blind. Ta och mät så märket du resultaten. Säger jag som varken mätt, vägt mig eller tagit kort.

Heja Frida!

2012-04-21 @ 20:13:30
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0