Storshopping!

Åkte in till Malmö idag för att träffa ett företag och luncha med pappa (salads and smoothies, yay) och passade då på att gå runt på stan. Ett bra tag. Först hittade jag världens finaste nagellack, och trodde att det skulle bli allt jag tog hem, men inte blev det så. En klänning, ett armband och ett par solglasögon senare var jag klar! Dessutom har jag spanat in ett par skor och en tröja som också ska inhandlas innan jag flyger tillbaka till den riktiga storstan. 

Snart blir det mammas lasagne, som jag längtat som faaan efter, och efter det kommer syrrans kompis som ska klippa topparna på mig. 

Mina nya solbrillor. Japp, jag har blivit en webcam-tjej. Deal with it. 


Dagens dilemma - VILKA SKA JAG VÄLJA? (åsikter önskas).
Kommentarer
Postat av: mamma

Tjusiga båda två, vilken färg har du mest nytta av? Jag tycker nog att de blå är snyggast, eller?

2012-04-05 @ 18:32:43
Postat av: boosse

Jag är allt inne och läser allt du skriver, fastän jag kanske inte alltid kommenterar. Skönt att vara hemma!



Jag tycker de blå är snyggast och passar till allt jag kan tänka mig.

2012-04-05 @ 20:27:44
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Ulrika

ååh jag vill se dina inköp! :) Dem blåa tycker jag helt klart!! :D <3

2012-04-06 @ 11:52:49
Postat av: boosse

En bebis vet inte vad godis är, så varför köpa? Hon har fått smaka någon gång av sina kusiner men hon gillar det inte, varför då "lära" henne att godis gott? Nej, så länge hon tycker att mariekex är godis för henne så ska det vara så :)

2012-04-12 @ 21:39:23
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0