Blackberries.

Gick ut i trädgården idag och lo and behold, så hittade jag en hel drös med gigantiska björnbär på vår lika gigantiska björnbärsbuske. De har kommit tidigt i år. Busken dubblar ungefär i storlek varje år så detta året kommer vi får otroligt med bär. 

Nu vet man att hösten är här, blommorna börjar vissna och höstbären kommer fram. Dessutom så är det mörkt om morgnarna när jag vaknar, just nu det är kallt och det öser ner med regn, det smattrar så mot fönstrena.Det är dessutom dags att stänga av datorn nu, jag räknar sekunder mellan åskan och mullret och nu är det riktigt nära! 





 
 
Kommentarer
Postat av: Ulrika

åååh med det är så MYSIGT med höst ju!! :D tänk sånna härliga Glasgowkvällar vi kommer ha!

Svar: Ja jag klagar absolut inte, hösten (o höstmodet) är bäst, dessutom fyller ju välrdens bästa tjej, jag, år då...
None None

2012-08-26 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0