Längtan.

Nu börjar det närma sig, det finns en flygbiljett med mitt namn på och den kommer att användas om drygt två veckor, en måndagseftermiddag på Kastrup.

Det är en vecka kvar på jobbet, på fredag är det slut, och sen är mitt schema fullproppat; tjejmiddag, bio, födelsedagsfest, Glasgow-fika, restaurangbesök och en massa packning. Jag har redan förberett två lådor i byrån där jag lägger ner de grejor jag ska ha med mig, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag behöva mycket mer plats än så.

Jag är så redo för galna utekvällar, galna innekvällar, spelkvällar, cupcakeskvällar, pluggkvällar, Tinderbox-fikor, Buchanan Street-shopping, föreläsningar, gymning, powerwalks genom Glasgow Green, regn, och allt annat som världens härligaste stad har att erbjuda mig.




 
 
Glasgow - Bring it on!!
Kommentarer
Postat av: Ulrika

haha jag älskar hur vi har typ har börjat se regn som något bra ;) men det där med Tinderbox och shopping låter så underbart så jag blir alldeles matt :D

2012-08-26 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0