Home Alone.

Jag har varit hemma i Svea rike sen i måndags nu, och det är minsann skönt. Varje gång man reser hem så blir det bara sköare och skönare, det här med att ha familjen, att inte behöva göra allt själv och bara allmänt att vara i Sverige. 

Igår gick jag ut och dansade med Daniel, min bror, och hans kompisar, och det var så himla roligt. Jag är glad att jag kände några av de som var där, men de andra var så härliga de med så jag ville inte alls gå när klockan slog 2. Av någon anledning stänger de då. Haha tyvärr fick Daniel vänta där ute med min jacka för att vakterna vägrade släppa ut mig trots att jag inte alls skulle tränga mig i garderobskön. Jobbigt värre. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0