So little time.

Har nu sovit (eller ja, försökt) på hotellet med familjen de två senaste nätterna, och är nu hemma och vilar upp mig inför morgondagens skola. Familjen är här tills på tisdag så vi har lite kvar att hitta på. Än så länge har vi hunnit med en massa shopping (läs: ballerinas, pumps, klänning, kofta, ringar, halsband, väska, diadem, sykit, skrivarfärg .m.), Kelvingrove Museum, afternoon tea och en massa annan god mat.

Afternoon tea var riktigt kul, vi gick til Te Willow Tea Rooms som är designat av Mackintosh och åt vår vikt i mackor, scones och kakor. Syrran fick världens maffigaste varm choklad.

De kommand dagarna ska vi äta lite till och förhoppningsvis promenera ner till Glasgow Green och Winter Gardens, om vädret tillåter. Bilder kommer i veckan.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oh yes, deras varma choklad slår allt! Låter som att ni har det toppenmysigt, och jag känner ändå att jag & min shopping ligger lite i lä nu va...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0