The French Crap Day.

Lyckligt lottad, det är vad jag är. Igår var det frankrikes crepes day och jag bor med två fransyskor. Med andra ord blev det crepes både till middag och dessert. I tre timmar åt vi, åt lite till och skrattade så vi grät. Så här kul har jag aldrig haft i min lägenhet förut. 

Idag har jag lämnat in årets första uppsats, lämnat in ett till arbete och börjat på ett annat. Snart är det MDP och sen möte med enterprise-gruppen. Efter allt detta ska jag försöka släpa mig till gymmet, de har ju trots allt öppet sent. Och efter träning blir det Sverige-kväll hemma hos Åsa med hennes rugby gäng. Taggad!


Nu är det bara två veckor tills min familj kommer, så nu gäller det att råplugga så jag inte behöver göra det då. Jag har "typ" planerat en massa, men allt hänger ju faktiskt på vädret. Tror inte de skulle uppskatta en promenad i Glasgow Green om det ösregnar. Museebesök och annat kommer de dock inte undan...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0