Har blivit med lägenhet.

På dagens schema stod träning, brain storming och lägenhetsvisning. Jag har hunnit bocka av alla tre, och särskilt den sista delen blev fenomenalt lyckad. Fyra svenska tjejer är nu stolta ägare (hyrare?)  av en fin lägenhet i Buchanan View, där vi kommer bo vårt andra år. Extra glad blev jag när vi fick lägenhet på tredje våningen (ni kommer alla att tacka mig om det börjar brinna på våning 4-13, så det så). Jag ser också fram emot större kyl, mer skåp och ett nytt fräscht rum med obegränsad värme.

Nu väntar mina cupcakes på mer icing sugar, som jag så här kl 21 på kvällen sprang till affären i ösregnet för att köpa. Bara för att.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0