Helt slut.

Kom nyss hem från gymmet, helt packat var det tyvärr, kö för att komma in. Och på 30 minuter lyckades de också slarva bort mitt gymkort, istället blev jag Ajnu Gupja. Trots allt en lyckad vända eftersom vi igår stod där och ryckte i dörrarna kl 11, vilket vi tyckte var en bra tid att gymma. Men nej, de öppnar 13 på söndagar.

Skolan har dragit igång och vi hade minsann test idag. Skitbra gick det, så klart. Snart bär det av till Mikkis som också anlänt, den sista, och det ska bli så kul så.

Så här kan det se ut, sent, sent på kvällen.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men! Men! Men! Vad är det här? En blogg? En Frida-blogg? En AKTIV Frida-blogg? Tjoho vad skoj! Räkna med mitt slaviska läsande (jag är för nyfiken för mitt eget bästa)...! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0