Obeskrivlig trötthet.

Oj oj oj vilken lördag jag hade igår. Den inleddes kl 10 vid Mikaelas port, sen  tog vi bussen till Braehead där vi säkert shoppade i fem timmar. Efter det blev det Ikea och Sainsburys, innan jag äntligen fick slänga mig i sängen igen 18.10. Det jag kom hem med är: blomma, värmefläkt, sportkläder, plånbok, knäckebröd, pasta, currypulver och lingonsylt. En mycket lyckad runda, med andra ord.

Senare på kvällen (trots huvudvärk och allmän trötthet) tog vi oss till The Garage som man definitivt kan kalla en av Glasgows bästa klubbar, med cirka fem olika dansgolv att skaka rumpan på. Dit åker vi igen och igen, har vi gemensamt beslutat.

Idag har jag inte gjort annat än att myst, tittar på tv och pluggat en helvetes massa. Ikväll blir det "stek" till middag, och jag har stora planer på thai curry gryta imorgon. Nu - åter till plugget.
Kommentarer
Postat av: Lina

Jobbigt med huvudvärken!!:/

2012-01-31 @ 09:08:51
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: boosse

Tack Frida! För en gångs skull har jag faktiskt inte velat skriva av mig. När det händer sådana jobbiga saker i mitt liv drar jag mig mest undan, till och med från min familj men tack för att du finns där!!

Härligt att ni hade en lyckad utekväll. Kram

2012-02-01 @ 21:07:40
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0