Tillbax

Väcktes som vanligt tidigare än vad jag skulle gått upp av min pappa, vilket är standard så fort vi ska iväg. Öppnade dörren och såg en hög presenter från brorsan (Temugg, te och choklad) som var helt tipp-topp. Flög iväg med mina svenskar, Ullis och Åsa och med mycket skratt och väskdragande kom vi till slut fram till Strathclyde halls. Ja, efter att jag anklagats för att ha en väska med kille i, så tung var den..

Sen dess har vi hunnit med att städa (jag i alla fall) och ta en runda på stan. Nu är vi redo inför skolstarten och kvällens utgång!!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt.....och sedan då? Vad har du mer hittat på? Hoppas allt är bra oc att skoldagen varit good! Kram

2012-01-23 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0