3 bästa bloggar.

Eftersom bloggen numera samlar en hel del damm kommer här tre utav mina favoritbloggar. Jag läser inte så många bloggar, ibland de vanliga (Kenzas, BB, Sofis osv.) men de här tre surfar jag alltid in på varje dag. 


 Cupcakes & Cashmere - En modeintresserad amerikanska som bor i Los Angeles och bloggar dagligen om sitt liv. Hennes blandning av mode, resor, mat och inredning som allt dokumenteras med förstklassiga bilder gör att hennes inlägg alltid är lika fina, söta och intressanta. Min absoluta favoritblogg. 






 
 
Honestly WTF - Denna blogg drivs även den av kvinnor från landet över atlanten, men denna gång av två stycken.  De skriver om modenyheter, inredning, resmål och DIY (do it yourself) projekt. Likt C&C innehåller den många fina bilder, men skrivs ej ur ett personligt perspektiv, då de inte brukar blogga om sina liv. 
 
 
 
 
 
 
Knivlisa - Kanske Sveriges roligaste människa (som även har högerklicksskydd på bloggen, därav ingen bild här). Hon bloggar helt enkelt på ett otroligt humoristiskt sätt om sitt liv och får till och med en skrikande bebis att bli rolig att läsa om. Dessutom hoppar hon. Hela tiden. Om bara alla svenskar kunde vara som Knivlisa.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0