Keep on working.

Nu har jag fått klartecken att jag kan börja träna igen (hängde ju hos sjukgymnast i fredags) så idag körde jag på lite lättra än vanligt, lika bra att börja sakta och jobba sig upp igen. Mitt knä har ju varit ett rent helvete men det blev snabbt bättre med salvan jag använt. 

Idag fixade jag ihop en liten egen träning med mest styrke-övningar, som jag ska skriva ner så det går snabbare att göra, istället för att behöva tänka ut nästa övning hela tiden. Denna ska jag göra då jag inte längre kan fortsätta med 30DS eftersom det finns för mycket hopp i den, som mina överrörliga knän inte klarar av. 

Förutom det så ska jag börja med 200situps, 100pushups och 200squats. Får se hur det går! 


Tog två bilder nyss för att visa världens bästa träningsskor från Nike och byxor från New Look. Ska man träna kan man lika bra göra det med stil!

PS. Dessa träningsinlägg behöver ni verkligen inte läsa, de skriva bara för att motivera mig själv, har man väl skrivit det i bloggen är det ju set in stone...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0