Nu var det länge sen.

Jag började jobba denna veckan, jobbigt värre. Därför kommer bloggen att vara lite mindre aktiv de kommande sju veckorna, då jag imorgon redan jobbat en utav totalt åtta veckor. Jag vaknar riktigt tidigt, 05.45, för att vara på jobbet 07.00, därifrån går jag sen 16.30 och är hemma vid 17.15. Sen är det sängen 21.00 och då ska jag ha ätit, duschat och fixat morgondagens frukost & lunch-paket. Så som sagt är jag väldigt upptagen om vardagarna, men ska försöka med några inlägg då och då.

I helgen kommer jag att slappna av rejält, och sitta ner så mycket jag bara kan, i tyst protest (jag står upp 8.7 timmar om dagen), då mina fötter gör ont, ont, ont.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0