Midsommar

Firade midsommar i härliga Malmö med finaste. Under dagen hade jag gjort en krans utav orange rosor, rosa rosor och vita nejlikor, som jag bar tillsammans med min ljusblå klänning. Jag kommer nog köra på liknande krans nästa år (var jag än är...) eftersom den blev så himla snygg! 

Vi började eftermiddagen hemma hos Amanda där vi spelade lite spel medans vi inväntade den efterlängtade solen, sen tog vi oss till havet där vi firade midsommar nästan helt ensamma i gräset. 



Väl där spred vi ut alla våra filtar, satte igång grillen och började spela kubb. Efter oändligt många rundor kubb, kortspel och marshmallows blev det dags för lite brännboll innan vi alla packade ihop och tog oss hemåt vid 23.30. En helt perfekt och underbart mysig midsommar, helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0