Summer.

Idag var det verkligen sommar när jag cyklade till gymmet, varmt och soligt. Det fläktade även kallt från min motvind (varenda jävla gång är det motvind) vilket jag för en gångs skull uppskattade. 

Jag hade det jätteroligt på Emilias student, och även hon fick sommar den dagen, då solen kom fram minuter inna utsläppet. Både jag och Amanda ville dra på oss de gamla studentmössorna och vita klänningar och låtsas att det var vår studentdag. Väl hemma hos Emilia blev det skratt, god mat och live-musik då de hade ordnat med ett litet band till kvällen. 

Imorgon ska jag till Mikaelas sommarhus, vilket kommer bli riktigt mysigt. Tyvärr utlovas det regn under dagen men vi kommer nog kunna mysa en hel del trots det, om inte mer.
(För er intresserade har jag även avslutat the 30 Day Shred Dag 7, och jag kan säga att det blir lite lättare med tiden, samtidigt som Jillians röst blir mer irriterande efter var dag som går. Snart dags för Level 2! )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0