Training.

Tror jag gått och blivit en träningsgalning, något jag aldrig förväntade mig. Ever. Jag är nu medlem på Healthness Gym i Lödde, som har öppet 6-22 varje dag, vilket passar mig perfekt då jag gärna tränar lite senare på kvällen. Eftersom Lödde är relativt litet har det resulterat i att jag ofta är på gymmet helt ensamt, vilket både är otroligt skönt och otroligt läskigt. Dessutom kan jag spela min musik hur högt jag vill i stereon! 

Nu har jag gymmat där tre gånger (på fyra dagar) och kroppen är helt slut. Dessutom har jag cyklat eller promenerat varje dag, så kroppen börjar bli lite trött. Men skönt är det, och varje dag vaknar jag och funderar på vilken aktivitet jag ska hitta på under dagen. 

Idag påbörjade jag även Jillian Michaels - 30 Day Shred som jag enbart hört fantastiskt bra om. Jag tänkte beställa den men gjorde en snabb Youtube-sök istället. Man ska använda hantlar men vi har inga så jag använde vattenflaskor, vilket funkade riktigt bra, men jag tror att hantlar på 1 - 1.5 kg hade varit bättre eftersom flaskorna bara blir ca 0.5 kg och då får man inte samma workout.


1. Lever på papaya med lime. 2. Och lyxar ibland till det med både kokosnöt-dryck och jordgubbar. 3. Syrran sydde denna dundersöta nalle till mig på syslöjden. Han heter Nallis tillsvidare men jag kommer nog snart på något bättre. 4. Mitt gym, som alltid verkar vara öde!

UPDATE: Jag hann knappt än skriva att vi inte äger hantlar så kom pappa hem från sommarstället med en hel hög! Det kallar jag service.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Frida. Vi har hantlar Hälsningar Pappa

2012-06-09 @ 20:42:01
Postat av: boosse

Gött att du har kommit igång med träningen, det har jag med, igen! Jag hoppas att du fortfarande tänker på mig när du inte orkar mer ;) haha jag tänker alltid nej fan boosse 5 till, 5 till!!!



Den där träningen får jag nog googla och se vad det är för något, blev nyfiken...men inte nu, skulle ha lagt mig för 2 timmar sedan. hopas att allt är skitbra med dig !!

2012-06-12 @ 23:47:52
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Ulrika

ååååååh fan vad grym du är!! :) och himla fin bloggen har blivit, somrigt värre! Ska också ta och kolla Jillians träning... älskar henne! :) ses i helgen! <3

2012-06-13 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0