Anger.

"Frida, how am I supposed to do this?" 

"Frida, when are we finishing this?"

"Frida, what do you want me to do?"

"Frida, do we really need to do this?"

"Frida, where do I find that?"

"Frida, do I really need to do anything for this report?"

Dessa frågor har ställts till mig idag, då mina gruppmedlemmar insett att de inte gjort något alls hela terminen, utan återigen lämnat projektet till sista minuten. Tack för den, nu har jag gjort minst hälften av vår 5000-ord långa rapport. 

Nu längtar jag tills imorgon kväll som en galning, då det blir pizza, after eight päron (hur två av mina svenskar inte kan ha smakat detta än är ett omvänt mirakel) och Breaking Dawn. Tack och fucking adjö, MDP Grupp 13F!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0