Hands down. Best Ever.

Satt och letade filmer på hmv.com vilket slutade med att jag istället letade djurklipp på youtube. Vilket resulterade i att jag återigen blev helt förtrollad av den alldeles, alldeles, hands down bästa dokumentär-delen jag någonsin sett. As in - EVER. Det finns inget som klår detta underbara fantastiska klipp och då har jag sett typ alla Planet Earth och Frozen Planet avsnitt så jag vet liksom vad jag pratar om. 

Titta på det. Bara tryck play. Du kommer aldrig att ångra dig. Nu råkar det vara så att mitt favoritdjur är just späckhuggare, men man kan inget annat än att häpnadsväckande undra hur det kommer sig att människor, och inte späckhuggare, styr världen. Ja, om man bortser från våra tummar då. 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

NÄÄÄÄHE FY VAD HEMSK

2012-03-01 @ 10:35:49
Postat av: boosse

Kan tyvärr inte kolla på klippet, inte tillgängligt i lilla sverige men allt som innehåller klipp från vattenriket, nä, otäckt. Jag tycker att vaten är otäckt och speciellt valar. de är så stora och så finns de i vattnet och så tänker jag hur djupt havet är och sedan spinner hjärnan vidare på det ena och andra. Näää

2012-03-02 @ 20:39:55
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mycket coolt, och mycket hemskt... Nog verkar de smarta alltid, men stackars stackars små oskyldiga sälar! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0