Happy Days.

Min älskade Reading Week blev inte riktigt som jag tänkt mig, än. Jag har dragit på mig en förkylning, vårt vatten krånglar och det låter som om två gnällande hundar bråkar i väggarna, tvättrummet är stängt och jag har tagit på mig största rollen i mitt mdp projekt. Att jag ock Kate spenderar två timmar på det för att sedan få kommentaren "I don't like it, let's not change it" av en tjej som inte ens dök upp på mötet var bara toppen på moset. 

Nu ska jag fan ta mig äta tortillas, kolla Vänner och lägga mig tidigt (Ja, för imorgon blir det ju fler möten...).
Kommentarer
Postat av: Ann

Vissa dagar är bara värst. Krya på dig!

2012-03-13 @ 19:49:06
Postat av: Ann

Förresten så ser den där kyclingerätten väldigt god ut. Kanske kan vi äta rätten i påsk!?

2012-03-13 @ 19:56:24
Postat av: Mikaela

Åh, jag blir lite ledsen när jag inser att du inte njuter av veckan lika mycket som jag... Men jag slår vad om att din helg var 1846 gånger bättre än min, så det kanske jämnar ut sig lite? Kan för övrigt meddela att tvätten är öppen nu igen, så go for it!



Som svar på din kommentar kan jag bara säga: Great minds think alike! (fast du glömde delen då vi roar oss med att sätta fast prickig korv på fönstret under tågresan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0