Happy tiger.

Så mycket har hänt denna vecka. En massa plugg och lektioner varje dag, följt av en himla rolig utgång på onsdagen med Åsa och hennes fäktningskompisar, där det blev dans och hoppborg.

På torsdagen var det dags för facepainting på The Garage där vår service blev otroligt uppskattad och framgångsrik trots utmattande som det var. Pengarna ska vi skänka till någon välgörenhet nästa vecka. Det roligaste var förstås när jag fick måla en clown. Och lyckades. 


Idag har jag betat av en irriterande mdplektion, där vi fick göra en presentation bara för att läraren "inte hade något att säga". Tack. Nu insåg mina gruppmedlemmar nog att de skulle lyssnat på mig från början trots allt, så ett lite mindre sarkastiskt "Tack" är nog det som behövs. Min mdp grupp ska få jobba så jävla hårt så de kommer inte komma ihåg sina namn. Jag kommer skratta och gråta inombords.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0