Saker som gör mig glad.



1. När jag hittar en ny låt som jag bara vill spela om och om igen.
2. När jag bokat biljetter hem till påsklovet. Tre veckor kvar.
3. När vi har en medeltemperatur på 9C här i Glasgow.
4. När jag köpt en ny krukblomma, rosa rosor, som ännu inte dött.
5. När min roomie kommer hem på söndag.
6. När en annan roomie tycker det är självklart att hon ska supporta och bli facepaintad av mig.
7. När det är helg och jag hinner baka äppelpaj, kolla film och bara vara.
8. När mamma skickar kort.
9. När vårt enterprise projekt blit lyckat och alla gillar våra face paints.
10. När klockan är 1 på natten och jag inser att det är Reading week nästa vecka.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saker som gör mig glad:



1. Frida

2. Fridas blogg

3. Fridas peppande blogginlägg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0