Spring.

Det verkar minsann som om våren faktiskt är i Glasgow för att stanna, finally. Gårdagen bjöd på cherry blossoms, påskliljor och sol, och imorse vaknade jag till strålande sol utanför mitt fönster. Dessutom ska det bli 15 C denna veckan, dock lite kallare i Inverness dit vi ska på lördag! 

Idag har jag bara en lektion, höhö, så efter det ska jag springa på stan, handla byxor, tröja och väska, tvätta mina kläder, finslipa min sista uppsats och dansa hela natten lång. Bättre kan det väl inte bli? 

Alla bilder är från igår och Glasgow Green, förutom den som visar strålande sol på vårt campus idag.
Kommentarer
Postat av: Ann

Ljuvliga bilder, verkligen vår!

2012-03-23 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0