Summer.

Vi har nu haft tre dagar med riktigt sommarväder, hur mycket bättre kan det bli? Jag har haft ett gruppmöte, sen efter det så låg jag i solen med Marie och snackade skit. Efter det drogs jag med till gymmet med favoriterna, som körde helt slut på mig. Det är ett under att jag kan gå, helt enkelt. Tydligen ska vi köra samma imorgon igen. Oh, the joy! 

Nu, efter en snabb middag, ska jag snart springa med Marie för att titta på nya The Hunger Games, som jag längtat så galet efter! Boken lästes ut i måndags och de två nästkommande är beställda och ska tas hem med till Sweden. Längtan! Tjingeling!
Ja, jag kommer gråta i alla fall!
Kommentarer
Postat av: boosse

Haha thanks, men det var ett aprilskämt som igenltigen ingen gick på. fail! haha

och ja, leklandet vi var på är nästan lika kul för vuxna som barn :)

Skönt att vara hemma nu. Så se till och baka lite cupcakes och buda över till mig :)

2012-04-02 @ 22:05:39
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Fin Blogg! :D

2012-04-07 @ 16:34:45
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0