What a wonderful world.

Har haft en av de trevligaste dagarna på länge idag. Vaknade utvilad 10.30, drog mig till gymmet sisådär en timme senare och tränade lite. Gjorde sen en kycklingsallad (yum) till lunch och traskade ner till Tinderbox där jag sen satt i tre timmar med Mikaela och Ulrika.

Senare mötte jag upp Ulrika igen, denna gång för att se The Vow med Channing Tatum och Rachel McAdams. För en gångs skull var det inte jag som satt och snyftade, lyckades nog hålla det inne ganska bra. Kom hem, loggade in och fick tillbaka mitt Marketing betyg. 65. Inte alls en dålig avslutning på dagen det. 

Med andra ord har jag fått riktigt bra betyg tillbaka denna vecka, först 75 från Hospitalityn och sen detta. Nu håller jag tummarna för att min Enterprise uppsats inte alls är 500 ord för lång (Börja komunicera, enterprise lärare/tutors/professorer/random människor) och att min Management inte alls är långsökt utan djup. 

That is all. Over and out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0