Hej pappa, Hej mamma.

Eftersom mina föräldrar har slutat vara aktiva på Skype och inte särskilt ofta lyfter på luren så tänkte jag skriva ett öpppet brev istället, så de hänger med i svängarna.

När ni läser detta (eller när det publiceras då) så sitter jag på tåget till Newcastle, där jag ska hälsa på Aoiffe. Efter en natt där så drar jag vidare till Kent och Jana & James för lite engelska landsbygden-häng. Förhoppningsvis får jag se var James jobbar (Penshurst House) och lite annat runt om kring. Några dagar senare drar jag ner till Poole för att hälsa på Zoe och Louise som ni ju träffade på Herm. Båten tar jag till Herm för att hälsa på Chloe, Helena och alla andra där vilket kommer bli det roligaste på hela sommaren, innan jag igen tar mig till Poole och sen hem till Glasgow igen. Jag kommer alltså vara borta 1-11 maj, så nå mig på mobilen eller med flaskpost, det är vilket som. 

Ha det bra och hälsa Julia,
Frida.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Får jag också skicka flaskpost om jag vill? Har alltid velat prova det...

Postat av: Mamma

Hello! Försökte faktiskt nå dig på Skype igår, så det så. Men vilken härlig resa du gör. Ha det riktigt trevligt, hade gärna följt med..... Hälsa Herm!!! Vi hörs telefonledes. Kram!

2012-05-01 @ 19:18:52
Postat av: Göran

Hej Frida. Vi är avundsjuka och vill också följa med till den härliga ön Herm. Hälsningar Pappa

2012-05-01 @ 20:57:37
Postat av: boosse

Låter som en superawesome trip!

2012-05-10 @ 18:24:47
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0