Måndag.

Idag har varit en riktigt skön, slapp dag. Snabbshopping med mamma på Center Syd, följt av långpromenad, följt av årets första tallrik med svenska jordgubbar och grädde. Snacka om att jag blev överlycklig! Svenska jordgubbar smakar verkligen underbart, jämfört med alla andra. 

Igår firade vi Mors Dag i riktig stil, mormor och morfar samt Hans var inbjudna, och vi firade med grillning, följt av prinsesstårta och annat gott. Dessutom fick mamma rosor av oss, även om vi inte brukar fira dessa dagar i vår familj. 

Imorgon bjuds det på jobb för min del, ska jobba två dagar denna veckan i samma skolkök som jag jobbade hos förra året. Det var en riktigt kul överraskning när jag lyfte luren och fick höra Carola fråga om jag ville jobba. Om jag vill jobba alltså. Behöver något att underhålla mig med (det är så roligt) och lite extrapengar i plånkan. 

mmmm....
Kommentarer
Postat av: boosse

Vad kul att du får jobba där igen, om jag minns rätt så trivdes du väldigt bra där va? Är det bara inringsjobb?



Antar att det är väldigt skönt att vara hemma nu med familjen och njuta av skåne? Har ni ff fint väder eller är det som här, mulet och regn som nalkas? Ha det gott!

2012-05-31 @ 20:10:10
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0