Oh, no.

Jag har inte skrivit på en hel vecka nu dels för att inget hänt och dels för att alldeles för mycket hänt. Jag tänker inte precis skriva om min resa jag gjorde eftersom härligheten allt som hände inte kan beskrivas med ord, utan måste ha upplevts. 

Sen sist så har jag hunnit ha flatparty, packat ihop mitt rum, flygt hem, varit på Landön och solat två dagar i rad, varav det sistnämnda var hur jag underhållde mig idag. Det var tråkigt att säga hejdå till mina roomies som jag inte kommer se på länge (om alls) men hemkomsten gjorde mig allt glad igen. Det strålande vädret på 25C och den skinande solen gör att tiden går allt för fort och jag vill bara pausa, njuta, och ligga i solen i en evighet.
Bjuder på en bild på min härliga fruktsallad, som avnjöts, i SOLEN. Papaya, gul kiwi, passionsfrukt och blåbär.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, nu längtar jag också lite efter att åka hem faktiskt. Inte minst för att det innebär att jag klarat av både tenta, flyttstädning och hoppackning av alla 8327402 prylar som säkert ligger och gömmer sig i någon låda någonstans... Men fint väder det har vi minsann här också, och både jag och miss Bigfoot har bränt oss idag. Tänkte fortsätta med det i morgon! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0