Svåra val.

Idag har jag och syrran varit ensamma hemma, vilket helt enkelt betydde att vi sov, spelade musik på högsta volym och åt. Gröt, mackor, kycklingsallad, banana split, tacos och snart ska popcornen poppas. Med andra ord har vi skämt bort oss alldeles för mycket, men det behöver man ibland. 

Just nu är det Morden i Midsomer som undehåller mig, men det kan mycket väl bli ändring om en timme, till Eurovision 2012, eftersom Loreen är så himla hypad här i lilla landet lagom, särskilt här hemma där mamma prisar henne till skyarna. 

Imorgon är det besök på G, från mormor och morfar, som jag inte hunnit träffa en. Då blir det även grillning, vilket jag självfallet dunder-längtar till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0