Gingerbread House

Idag tog jag till med mina (mycket användbara) pepparkakshus kunskaper för att skapa det här fina tillsammans med Ulrika och Janis. Stolta till tusen fortsatte vi med mintkyssar, men de är varken mintiga eller kyss-vänliga och om vi säger som så, de är inget att sätta tänderna i för då har du inga kvar.

Ikväll blir det drinkar på The Corinthian, och eftersom jag alltid velat gå dit så blir det nog det finaste jag kan hitta i garderoben och en fullproppad plånbok (drinkarna kostar ju bara 60kr, men det får väl bli några stycken när de bjuder på Blåbär/Koriander drinkar och Citrongräs martinis).


 
Jag skulle vilja påstå att vi gjort framsteg eftersom taket trillade in förra året...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0