Have a good day.

Dagens Skit:

Jag har spillt ner hela spisen med grädde. Jag har spillt ner hela datorn med grädde. Jag har spillt ner hela datorn med julmust. Jag har spillt ner hela mig med stekfett. Jag har doppat fingret i nämnt stekfett när det var stekhett.

Dagens Hit:

Jag har druckit Starbucks Peppermint Hot Chocolate. Jag har ätit köttbullar till middag. Jag har köpt julkort som ska skrivas.

Som ni ser - inte världens toppendag idag. Men, jag är inte bitter. Jag tänker avsluta dagen på endast tänkbara sätt, nämligen i sängen, för här kan jag ju omöjligtvis klanta till mig ännu mer. På Spåret, här kommer jag!
Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du vet, det finns dagar då det faktiskt bara kan bli bättre.

2012-12-02 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0