Helgbesök.

Förra helgen hade jag besök av inga mindre än min syster och hennes vän. Det blev tre övernattningar i min säng (jag fick lägga mig på luftmadrass) och en massa skoj på dagarna. Under deras korta besök hann vi med inget mindre än: Shopping, Afternoon tea på Willow Tea Rooms, söndagsmiddag åt lägenheten, promenad till Glasgow Necropolis, besök på Glasgows äldsta fish & chips, bowling och mer shopping. Inte illa för ett 60-timmars besök det! 

Här kommer lite bilder från deras besök, som verkligen var jätteroligt. 

Afternoon tea på Willow Tea Rooms, ett måste när man är i stan!
 
Glasgow Necropolis. Svårt att tro att det faktiskt var ganska soligt när vi var där, 11 på förmiddagen.
 
Glasgows äldsta "chippy". Inredningen ser ut att vara tagen som från en sliten Grease-film, men härligt var det! Tjejerna provade också på en deep-fried Mars bar, som är en friterad choklad Mars. 

Sen bowlade vi, och jag gjorde segerdanser. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0