Husmanskostens Mästerkock

Jag har verkligen tagit det lugnt denna helg, igår stannade jag inomhus hela dagen och tittade på serier och slappade, och avslutade dagen med en omgång Monopol med Åsa (jag vann, trots att jag desperat letade efter "Sauchiehall Street-kortet när jag lyckades slarva bort det. Letade till och med i mina byxor, som om det kunde gömma sig där). Nyss gjorde jag en varm choklad efter mitt gymbesök och har nu återgått till plugget, igen... 

Det som gått bra i helgen är verkligen matlagningen, och jag känner att snart måste jag få utmärkelse som kanske "Husmanskostens Mästerkock" eller "Den svenska matens utlandskock" eftersom jag lagat både Fläskpannkaka och Kålpudding. Det låter nog inte så gott i allas öron, men det gick hem för mig! Fortsätter jag i denna takten blir det nog blodkorv och bruna bönor snart! 



Det skulle faktiskt vara väldigt 
gott, men svårt att hitta i min stad! 
Kommentarer
Postat av: Göran Gustavsson

Hej Frida. Du får gärna visa dina matlagnings konster när du kommer hem. Det låter gott. Jag tror även att Hans kommer.
Hälsningar

Pappa

Svar: eh yeah right...
None None

2012-11-04 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0