IKEA.

Det har blivit mycket svenskt på den senaste tiden, och nu ännu mer så. Ulrika och jag besökte IKEA idag på en liten blixt-visit. Det blev först en lunch, sen så sprang vi igenom affären. Där "bråkade" vi om glöggmuggar (vilket vi löste genom vår snålhet, och köpte helt enkelt inga eftersom de kostade hela 60kr) och lite juldekorationer. På IKEA Foods shoppade vi däremot loss, och jag kom hem med: två saft-glögg, en äppel-glögg, russin&mandel, julkolor, lingonsylt, gräddsås och kokosbollar.

Så ikväll kommer jag ta mig en kopp glögg och en kokosbulle till det ständiga, never ending, plugget.
Kommentarer
Postat av: mamma

På tal om IKEA , vi var där igår (fast i Malmoe), så finns det två sängar av typen dagbäddar. Har du kollat på båda?

2012-12-02 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0