Uni of the Year

Ville bara skryta lite allmänt om att mitt universitet (strathclyde) vann University of the Year på The Times Higher Education Awards i veckan. Jag har ingen aning om varför, men de har gjort en massa bra grejor i alla fall. Artiklen hittar ni här.

Förutom det så har jag haft en jätterolig vecka, när förkylningen väl gav med sig. Utgång med basketlaget i önsdags (jag är inte ens med i basketlaget...) Narnia kväll var det igår, ikväll blir det bowling och imorgon shopping och sen legendarisk utgång på The Garage! Sen kommer jag nog behöva vila upp mig i en vecka...

THE Awards group
Folk från mitt uni skulle jag gissa på att det är på bilden... Känner inte igen en kotte!
Kommentarer
Postat av: mamma

Priset visar ju på en vilja att utvecklas och en framåtanda, så det är ju positivt.

2012-12-02 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0