21st.

Fick ett riktigt fint Dokument av Wee One på min födelsedag idag, som såklart var väldigt spännande att öppna! Om vi fortsätter så här kommer jag inte behöva skriva några inlägg, mina roomies kommer rimma fram dem åt mig. 

Grattis på födelsedagen, finaste Frida!

Fina Frida bakar bäst
Cupcakes och muffins blir det mest
Det är hon som ska göda oss
Medan hösten går loss
Och förvandlar Glasgow till is, like a boss

Hon är sprudlande glad nästan jämt

Och är inte svår att pigga upp med ett skämt
Idag är det hennes dag,
och hon har levt ett tag
Men livet är långt och mycket ska hända
Frida ska med sitt leende många människor blända.


Grattis på dagen, min kära vän
Jag hoppas du är glad och nöjd med den
I morgon kommer jag med allt vad det innebär
Så njut av det lugn som fortfarande är!


Massor av kramar på födelsedagen, från din Wee One! 


(vi ser inte ut så här, vi lekte med kameran...) 

Snacka om perfekt avslut på en lika perfekt dag :) tack igen, Wee One! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0