Busy Bee.

Det här har varit en riktigt lång helg, inte för att den varit tråkig, utan för att jag fått så himla mycket gjort (social-wise, inte school-wise), vilket kanske beror på att mina helger numera startar torsdag eftermiddag. I fredags blev det ett snabbt möte med International Society, följt av en underbar utgång till Committé Room No. 9 och abc, där vi träffade en massa skandinaver och amerikanskor. 

Igår, lördag, vaknade vi alla sent (big surprise efter den utgången...) och tog oss till The Counting House för lite lunch, där jag åt en Ceasarsallad. Jag och Åsa var riktigt duktiga och gick sen till gymmet, och stannade tills de körde ut oss. Efter det blev det lite bio på kvällen då vi såg Annna Karenina, som också kan vara århundradets tyngsta film! Bra, men otroligt långdragen. 

Idag är det min grannes födelsedag (den lilla dårå) vilket firades med sång och presenter på morgonen och utav oss fick hon ett Body Shop-kit. Vi drog sen efter önskemål till The Willow Tea rooms för förmiddagstea och tog sen en liten runda på stan. 

Tur jag är ledig imorgon också, så jag hinner med allt det jag egentligen borde gjort denna helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0