Då var det dags.

Sitter här som vanligt nervös, efter en helkväll med packande och förberedelser. Hur mycket man än försöker så blir det ändå en massa spring de sista dagarna. Jag och mamma tog en tur på Center Syd idag för att handla det mesta. det blev tandborste, almenacka, mascara, lättdryck, popcorn, jäst, tuggummin, bilar och lite annat gott som kan vara bra att ha med sig.

Åsa med föräldrar intar Hofterup klockan 11 imorgon, då blir det paj och kaffe innan de tar med sig mig och all min packning till Köpenhamn. Jag tackar och bugar, för sådan service är man inte van vid annars ju. So long.
Kommentarer
Postat av: Ulrika

ÅÅh men vad mysigt med en fika innan ni åker! :) Längtar tills ni kommer!! <3

2012-09-10 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0