Flatwarming.

Igår hade vi lite fest här i lägenheten för att fira att vi faktiskt bor här, vi fyra. Det var mycket trevligt och lite olika människor dök upp, inklusive några grannar vi inte träffat förut som tydligen hört musiken genom väggen eller något? De var jättetrevliga i alla fall så det slutade med att jag, Åsa och Mikaela gjorde lite lekar med dem, och blev inbjudna till deras fest klockan 3 på morgonen (som vi inte gick på, men mest för att det var helt tyst vid deras dörr...). I varje fall så satt jag och Mikaela och tittade på tv nere i entren mitt i natten, sen försökte vi ta oss in i lägenheten igen men dörren gav sig inte. Vi skyller på dörren den här gången. Med andra ord - en riktigt lyckad fest! 

Idag har jag och Åsa gått på långpromenad, och det var så skönt att bara kunna prata ut om saker som äter upp mig lite, även om jag inte orkar lägga vikt på sånt i livet just nu. Fokus på skolan då jag börjar på tisdag, vilket ska bli såååå skoj! Nu ska jag bara relaxa tills jag ska få middag ikväll. 
Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en kul kväll/natt! Har ni vaknat än?

Svar: ja till slut gjorde vi ju det :(
None None

2012-09-23 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0