Gelebebis.

Igår bjöds det på storslagen utgång för mig och partypinglan Mikaela, som startades här hemma med tacos där vi förlorade en tjej (Åsa), sen drog vi till Wetherspoon's där vi förlorade ännu en (Linnea) och sen i kön till kära Jellybaby förlorade vi hela två stycken. Detta resulterade helt enkelt i att det bara blev jag och Mikaela till slut som dansade natten lång. 

Tyvärr resulterade detta i att jag haft en superseg dag i dag, med en massiv huvudvärk på köpet. I vilket fall som så har jag fått en hel del gjort, en runda til ALDI, cupcakes-bak, storstädning av hela lägenheten och lite annat smått. Nu blir det film i sängen då jag packat upp min nya madrass, så förhoppningsvis sover jag äntligen gott om nätterna nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0