International Society.

Skolan är i full gång nu (eller, så mycket som skolan kan bli när man bara är där 3 dagar/vecka) och jag känner mig redan back in the game and ready to go, så att säga. Framtida inlämningar låter spännande än så länge och morgnarna inte allt för hårda. Dock var det jobbigt att vakna 07.30 idag, men jag klarade mig!

Idag var jag på mitt första styrelsemöte med International Society, som jag ska bli involverad i. På fredag ska jag träffa två från mötet och planera en trip vi ska ha i november. Jag tycker det ska bli jättekul, och dessutom fick jag veta idag att jag får skriva upp alla timmar jag lägger ner som ~volontär, vilket jag sen får intyg på i slutet av året. Awesome eller awesome?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0