Olympics Parade

Jag var nyss nere på George Square där jag stått sedan klockan tre idag och spanade in Skottlands alla atleter ifrån OS och Paralympics. Det tog lång tid innan de kom men värt var det verkligen. Tyvärr var ju inte min favorit Andy Murray där så jag kände inte igen så många (vilket jag också var tvungen att erkänna på TV...), men kul var det och stämningen var otrolig. Alla hade flaggor i handen och vi skrek när de presenterades.

Innan atleterna kom uppträdde Drums & Roses, ett trum- och säckpipeband som är jättebra, jag har velat se de tidigare så det kunde inte bli bättre!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej och oj vad kul! Trevligt! Desssutom Drums & Roses, inte dumt det heller. Ha det så trevligt och hälsa!

2012-09-15 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0