ping och pong.

Oj, vilken bra dag jag haft idag, och oj, vad jag hunnit med mycket. Jag hade en lektion på morgonen och direkt efter mötte jag upp Kate, som jag tog med mig hem på fika. Hon var så gullig och hade köpt födelsedagspresent till mig, ett halsband och en fin te-mugg. Kan man bli sötare?

Efter detta tog jag mig en snabb promenad till två-vånings stormarknaden Tesco, där jag handlade på mig en massa inför helgens söndagsmiddag. Jag fick skynda mig hem eftersom jag sedan skulle gå på pingis, vilket jag hann med nöd och näppe. Precis som man kunnat gissa så bestod 50% av gruppen utav människor från ett aningens stort land i öst, nämligen Kina. Bra gick det i alla fall och jag längtar dit igen. Sen blev det en snabbis på gymmet som ligger i samma byggnad, innan jag gick hem igen. Nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Sååå kul, jag vill också spela pingis! Tack för kortet! Vem tror du ringde igår!

Svar: ehh svårt att gissa, kan ju inte alls vara mormor typ ;)
None None

2012-09-29 @ 08:31:03
Postat av: mamma

Förlåt, jag läste slarvigt, du gick PÅ pingis. Det kan vara kul det också!

2012-09-29 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0